I'm so lonely, broken angel

hajjdär
La mig typ nyss i sängen, men är inte ett dugg trött för jag sov från typ halv tre när från skolan till typ åtta halv nio, menmen det är ju också skönt !
pratar med lite folk på msn nu, okej mest Jonte då men det är ju en annan femma, 
men ska kolla på BB avsnittet som var idag snart för jag missade det.
imorgon är det skola igen, efter ska jag kanske träffa Joline snygging !
I helgen är det valborg och vad ska man göra då? alla ska väl till Skge men jag funderar på att få någon att åka till mjölby med mig typ vid 7 på kvällen eller något för skänninge är inte den roligaste staden att vara i..
får se hur det blir då.
nu ska jag prata vidare med "folket"!

puuuuss.





älskar hårfärgen på bilden !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0