längesen

hej
det var as längesen jag bloggade men nu gör jag ett inlägg.
har haft en skräckvecka med joline, började med att hennes låtsaspappa klämde sig i en maskin,
några dagar efter det ramlade Marcus på moppen och fick sy 8 stygn i knäet.
och natten mellan fredag och lördag dog min farfar :/
menmen livet går vidare.
idag: har varit lite överallt med massor folk, mest med Joline,Jonathan,Johan och Marcus(biggan)
kom nyss hem och tog en behövande dusch..
imorgon ska jag på kalas... till kusin Erik som precis fyllt 19 år.GRATTIS!
och vill bara säga en sak till "du vet själv vem du är" om du kollar.
förlåt om du tog illa upp när vi åkte men vi tänkte på ett annat sätt.
du är den absolut sista jag vill bråka med och trodde du tyckte detsamma.
men förlåt i alla fall! :)

puss på er alla och ha det super!








ursäkta bilden..





jag gillar dig och jag hoppas du känner likadant!♥

Kommentarer
Postat av: kallongkalle

ursäkten godtages inte !!!

2011-04-26 @ 13:56:51
Postat av: amanda kardell

keke

2011-04-26 @ 14:32:46
URL: http://amandaochlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, det gör den visst....

2011-04-26 @ 22:47:47
Postat av: yes, jag vet vem-

Jo, det gör den visst....

Saknar dig

2011-04-26 @ 22:48:39
Postat av: amanda kardell

<3

2011-04-26 @ 23:45:20
URL: http://amandaochlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0