ångra aldrig något som en gång fått dig att le..

skulle byta sida som jag bloggar på till nattstad men det sög, fatta inte ett skit..
ligger just nu i min säng och kollar på musikvideor på mtv, har man ett liv dåååellläää?
inatt sov jag med Felicia, mysig tjej dedär!
imorgon vet jag inte vad som händer, tänkte höra med emmie om hon ska till Boxholm, för om hon ska det tänker jag hänga med , hihi buse?!
jaja men idag har jag varit hemma en snabbis och klippt gräset för att tjäna en hundring, sen hämtade jag felicia och vi åkte till stan, vid forsen mötte vi emilia joline och emma m och gick sen vidare mot emilia, var där en stund sen skjutsade jag hem felicia och åkte själv upp mot skogssjön där melinda emma och joline väntade. mötte några gamla klasskompisar som jag fortfarande har as bra kontakt med , fast neeee.
vi satt i alla fall på bryggan en stund men sen drog alla och jag och joline blev kvar, vi satt bara och snackade skit en stund sen åkte vi med hemåt. .
är egentligen trött men kan inte sova för det är sjuukt varmt..
menmen jag kanske skriver något mer imorgon för lusten för bloggning börjar komma smygandes tillbaka;)

puss i ljumsken


gammal gullig bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0