I`M BAAAAAAACK!

tjenna tjenna hallå!
jag har som sagt haft lite av ett "uppehåll" hihi. it´s over now!

I helgen var jag i sthlm o på kryssning, gryyyyymt jävla awesome!
på söndagen blev jag dock sjuk och har varit hemma tills igår.
men nu mår jag bra igen, wiiihuuu.
Idag är mitt humör på topp o det känns lovely!

ska träffa amanda runt 5 ikv, saknar henne!
och felicia muppisen har tragit sig till Tyskland med tyska gruppen i skolan!


nu vet ni, ska fortsätta med min skriv uppgift som vi har i svenskan nu.
skriver en krönika om meningen med livet, lite sådääär tråkigt..

men nästa lektion blir det FIIIILM, tusengånger starkare - får hoppas att den är bra!

 -- SNYGG!!!!!!!

Hööööööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0