tonight (I'm fuckin' you)

tjenapåer

ligger i sängen och lyssnar på bra musik!
har vart en ganska skön dag som började med vikarie på SO:n för agneta var hemma, dagens skönaste!
sen idrott, vi som inte spela fotboll skulle gå ut och gå men det var bara alice och linnea som gick ;)
efter det hade vi matteprov, gick faktiskt super!
sen lunch och efter det blev det andra delen i nationella i kemi, självaste laborationen, gick väl sådär...
sen hade vi elevens val, jag har kör. chill!
när vi hade slutat väntade jag med Dessie på Oskar för hon skulle åka med honom hem. har varit en sväng med syster i Mantorp också. sovmorgon till tjugo över nio imorgon, sköönt!

har beställt skor till avslutningen nu, fick dom av mamma. De kostade 449:-
dom är 13.5 cm i klacken och 3.5 i platån ! kommer dö av långheten.


men får jag säga't själv, gillar jag dom sjuukt !

StOoOoOrt grattis till Emilia Orre som fyller femton år idag, många fina minnen med dig som jag hoppas blir fler.
puss


nu ska jag inte skriva mer ..
kyyyyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0