vissel

hejhejhej!
fyy va dålig jag är!

Det har inte hänt mkt alls, igår (söndag) vaknade jag hos simooon, med amanda o philip!
så gick jag ner till min kusin vid 3 för hon fylde år, 5 faktiskt :)
sen drog vi hem till mamma, käka middag i och med att hon oxå fyllde år så kom det några dit med (:
det var trevligt, råkade somna dock.. hihi buse!

Idag har jag varit i skolan, efteråt skulle jag dragit till stan o köpt felicias paket men nej så blev det inte.
jag blev hämtad ist o så drog jag emmie och pappii till citygross och in handlade lite mat o såå :)

Nu ska jag bara vänta på BigBrother och sen ska jag soova!
BYYYYYYYYYYYE!


hittade denna gamla bild, den är nog från 2008.
hihihihihihi SÖTA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0