blubb (:

hejsan, nu sitter jag i skolan och väntar på att syslöjden ska börja.
ska förhoppningsvis äntligen börja lite mer på mitt linne/klänning..
hihi ni får se bild näör jag är klar, men det kommer ta ett jävla tag!

igår var jag och amanda ute och käka på mandarin riktigt gott och riktigt kul!
älskar dig bäääbis, glöm aldrig det.

efter skolan måste jag hem och städa mitt exremt stökiga rum - fy vad tråkigt!



Felicia drar till thailand idag, fyyyy vad fuskigt.
jag är så jäkla sugen på att dra utomlands så det är sjukt!
men hoppas du kommer ha det riktigt bra gumsiii! love you!

 -
sööt 14 årig tjej.. det var dagen innan jag fyllde 15.
när vi var på im V I P - gryyym kväll btw (:

                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0