hello babes....

tjafan
är med emma på gårn nu snart kommer felicia (y)
(jag vet gårn idag igen...)
idag har jag varit i skolan och sista lektionen var inställd så slutade faktiskt klockan två (y)
efter det drog jag med emma till stan där vi mötte upp love.
skulle egentligen gjort mitt syntest till körkortet idagmen det orkade jag inte.
när vi mött love gick vi till gusto, love och jag åt pastasallad o drack vatten o emma tog en chokladboll och en kaffe.
efter det gick vi hem till emma. retade hennes syster med en "ballong" och en liten bit från en madrass :o
men sen spydde hon och då var det inge kul längre :( (för övrigt kallas hon nu spyungen)
efter ytterligare en liten stund drog love på utvecklingssamtal, och jag och emma halvsov i hennes säng :)
sen kom sandra och sa att emma skulle äta och då tog jag oxå lite :)
emma o jag gick sedan till gårn och nyss kom felicia!
senare sen blir det en dusch ! (y)
puss

konfirmation bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0