uppdate (:

förlåtförlåtförlåt.
har inte haft tid med så mycket uppdatering men det är ju lov ;)
i måndags var jag amanda & corre i lkpg och shoppade lite.
jag köpte 2 par skor, en tjocketröja, en mag tröja, hårfärg & trosor.
lite mer småsaker oxå, jag är nöjd!

igår var jag med lite skåne "släkt", trevligt att träffa dom!
kvällen slutade med att jag satt ensam hemma hos danne med han, totte, alex och regge.
galna grabbar det där asså! :o   HAHA! ♥

idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska leka med amanda iaf! :D
nu ska jag dra till duschen om en liten stund och börja göra mig i ordning.


byebye
                                                                                           



ajusde melodifestivalen va skojj och eric gick ju vidare till globen !!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0