amandiiii

Heeelluu!

Tog precis en underbar dusch!
Idag har jag varit i skolan, ganska skönt och vara tillbaka.
Sov tretton timmar inatt (jag vet suuuuper läänge!) men inte så konstigt för jag dygnade mellan söndag och måndag, inte speciellt smart om jag får säga det själv...
Men efter skolan gick jag hemåt i sällskap med Malin, sen kom jag hem och åt lite.
Sen bussen ner till station (slöö, jo tack) träffade Emilia där och väntade med henne tills henne buss kom, sen kom Joline dit så gick vi ner till stan. Vi gick runt lite på stan, för Joline hade bestämt sig för att köpa nagellack. Sen gusto och tog en fika :) Efter det åkte Joline hem och jag tog bussen till Love! Var där en liten stund sen gick vi till en busshållplats nära henne och tog en buss till station (buss för tredje gången på en dag). När vi kommit till station gick vi till gårn (ja, ni läste helt rätt, GÅRN!!!). Träffade på Alex,Sebastian,Oskar,Daniel och Andreas där. Lite senare kom också Felicia. Vi var där någon timme sen hämtade syster mig. Jag kom hem och åt lite och kastade mig in i duschen sen igång med datorn.Ska försöka lägga mig tidigt idag, får se hur det går!

Pussilago♥





Nice pic, i know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0