jag siktar mot toppen, u know

halloj
sitter hemma nu efter en sköön dag. den började med att jag gick upp tio i nio och klädde på mig. drog sen till tandläkaren och lagade hål :(
sen hem igen o  fixade mig lite granna. sen skjutsade pappsen mig till skolan, de andra hade matte men jag sket i den och gick på nästa ist. gick inte så jävla bra för var ju bedövad i halva käften...
sen åt vi, det gick  ju ännu bättre...
sen slöjd sen so med agneta . sen heem
gick hem med ludvig och oskar.

idag vill jag till gusto i fika men det är ingen som vill hänka.
så märker väl om jag kommer dit.
imorgon är det tisdag sen har vi studiedag på onsdag sköööööööönt.

men jag skriver förhoppningsvis mera ikväll om jag orkar.
puss på er alla !


saknar denna sötbjörn
hoppas hon vill fika med mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0