l O V e

tjenna bloggis, jag vaknade vid halv ett och då låg jag bara kvar i sängen och slappa, galet skönt!
för en stund sen så käka jag en apelsin och drack cola, nyttigt fast nej colan förstöde mitt koncept.
jag har iaf hört att apelsin ska vara bra när man är förkyld, hihi!

alldeles nyss ringde jag till min underbara söta AMANDA, så hon kommer till mig sen Y.
(med Y menar jag tummen upp, tänkte om ni undrade.. haha!)
nu sitter jag och väntar på att min pappa ska komma hem så vi kan laga mat och sedan ska han skjutsa mig till mamma, eftersom att jag har allt mitt smink och blaha där + att jag nog ska trippla mitt hår idag och den är oxå hos mamma.

jag kanske hinner med en dagens outfit och facelook sen, men det är ju sånt som märks ;)

fick inte upp dom så man kan kolla här, men de/hon är så sjukt söta, love it!

http://www.youtube.com/watch?v=L64c5vT3NBw

http://www.youtube.com/user/realitychangers#p/a/u/1/OS-3C5XFqAw

kolla kolla kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0