l o v e

whoop whoop här kommer stadens polis hon heter Greta Svennson och jobbar som en gris.

yeeha, sitter i skolan klockan är kvart över 8 och vi börjar 20 i nio. orkar inte gå till skolan så får åka med när min moder åker och jobbar, jobbigt..
vi börjar med slöjd idag och sen har vi svenska och slutar med caférutan, ganska gött!
buuhuu jag börjar bli sjuk med orkar inte med det, men ska hem efter skolan och "ta hand" om mig själv, mysa till det lite och somna tidigt, skönt!

nu ska jag ta tag i min tråkiga idrottsläxa vilket är att läsa i en tråkig bok och svara på tråkiga frågor..
efter som att jag sitter i skolan så har jag inga bilder, erkänn boooring ?!?!?!?!?
pussssy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0