love.

hej grabbar, nu sitter jag hemma hos felicia. amanda är oxå här men hon sover, ovanligt? NEJ!
när vi hade tagit oss hem från skolan till felicia så lagade vi mat på direkten - köttbullar och makaroner, gott! :)
vi har precis kollt klart på Charlie st.cloud nu - som felcia sa den var skit bra! så titta på den, eller nått!
pappa kommer och hämtar mig snart då ska vi handla, lite tråkigt men gör inte så mycket (:
sen beger vi oss hemmåt och då tänker jag sova, sviin trött nu när skolan har börjat och allt.

kanske hinner med ett till inlägg innan jag somnar sen, men annars blir det mer uppdate imorgon.
yeeeehaaaa, pussssss ♥



bara för att jag saknar när jag var mindre and the summer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0