wäää

halloj!
Jag gör ett inlägg idag för Love orkade inte.
Idag har jag varit i skolan (as usual) och haft en rent av chiill dag.
Efter skolan gick jag hem med Simon, Tove och Frida.
När jag kom hem åt jag lite, sen gick jag ut och tittade så jag fick igång moppen nu när snön är på väg bort.
Efter typ tio minuter gick den motvilligt igång så jag tog en liten mysig runda :p
Skulle tagit den till Blåklint tills Love och Felicia slutade men jag orkade inte, så ställde in den och gick ner till bussen. På bussen träffade jag Cornelia och Emmie !
Åkte med dom till Emmies mamma, så hon kunde hämta strumpor och jag kunde vänta på Love.
När Love och Felicia kom drog vi till Donken (flöööööt).
Efter ett tag kom även Ludvig och Simon upp. Vi satt där ett tag och sen gick vi sakta hemåt.
JA,JAG GICK HELA VÄGEN FRÅN DONKEN HEM TILL MIG ....
Tog en sköön dusch nyss och nu sitter jag vid datorn.
Men orkar inte skriva någe mer nu.
men vi hörs imorgon.
So long


Love på bild ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0