eric saade

hejsan bloggen.
idag vaknade jag med extrem huvudvärk + magvärk, så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan.
så idag har jag inte gjort alls mycket, va ute & gick en stund förut.
tanken slog mig faktiskt att städa klart mitt rum, eftersom att jag inte orkade sist(!) men så blev det iaf inte , fyyy!
Så nu MÅSTE MÅSTE MÅSTE jag göra det imorgon innan fyra, gu så tråkigt :(

imorgon drar jag på melodifestivalen med massa folk bl a Tess - kommer inte bli en enda tyst stund från henne eftersom att hon ÄLSKAR eric saade..
can't blame her grabben är skapligt snygg & dialekten gör det bara bättre!

hoppas att amanda vill träffa mig på söndag men det verkar inte finnas någon värst stor vilja kvar där.. :(

ni får ha det så bra så bjuder jag på bilder på eriiiic! ♥
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0