fin fina systrar!

hej igen!

idag har varit en mysdag som jag sa.
jag har bara varit utanför huset en gång & det va när mamma skjutsade mig till hemköp så att jag kunde köpa cola & fixa internet o gratis sms till mobilen!
Tess och jag bakade förut, skiiit gott!
kladdkaka (:

just nu kom jag precis upp från badet, där jag har suttit med ansiktsmask o hårinpackning m.m, härligt!
så nu ska jag bara ta det lungt, ännu lite till..
det blir nog att lägga mig ganska tidigt så att jag inte är dödstrött tills imorgon.

får se om emmabemma vill fika med mig imorgon, eller bara hänga lite iaf.

hörs PEACE!
                                             


snygg syster 1                                                                                                   

snygg syster 2

snygg syster 3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0